niedziela, 18 marca 2012

Hej wiosno !

Noooooo, tego mi była trzeba ;) weekend jak najbardziej udany. W piątek miałam imieniny i ten tego.... całą sobotę spędziłam z przyjaciółką (i jakoś dziwnie nie mam jej jeszcze dosyć ;D) a dzisiaj rodzinnie u dziadka na imieninach i pogaduszki z kuzynką ^^

Chyba miałam jakąś zimową depresje czy coś, bo im więcej stopni tym lepiej się czuje i nawet jestem gotowa stawić czoła poniedziałkowi (chyba pierwszy raz;o). Dzięki pogodo <3
___________________________________________________________
........Podoba mi się taki chłopak ze szkoły. Kurde. Chciałabym do niego zagadać czy coś ale wstydzę się i boję się że spale buraka albo że zacznę się jąkać.. Czuje się bezradna... Mam prawie 17 lat a mam problemy jak w podstawówce -.- i fakt że on prawie w ogóle na mnie nie zwraca uwagi wcale mi nie pomaga.. grrrr czy to musi być takie trudne ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz