środa, 15 lutego 2012

;o

U mnie u nocy taka mała imprezka była hihi ;D 
Dużo się śmiałyśmy, najadłyśmy się słodyczy, pogadałyśmy i ogólnie dobrze spędzony czas ; )
W nocy nam się nudziło więc weszłyśmy na czatrulet (nie wiem jak to się pisze ;p). Czasami tam wchodzą gwiazdy, czego dowiedziałyśmy się coś po 3. Najpierw gadałyśmy z kolesiem co wyglądał jak Jacob ze zmierzchu (nawet mu zdjęcie zrobiłam haha;D), potem chłopak grał na gitarze i śpiewał dla nas (był na prawdę dobry więc miło się go słuchało;), potem... patrzymy.......................
A tu chłopacy z Ekipy z New Jersey ;OOOO Byłyśmy w szoku, a oni się z nas śmiali, i nie dziwie się bo szczęki nam opadły haha ;D Wygłupili się, tańczyli i ogóle mieli zwałe xD a Pauly nawet pokazał nam swoją klatę <3
Jeszcze w ten dzień ich oglądałyśmy na MTV ;oo Tylko żałuję nie zrobiłam jakiegoś zdjęcia czy coś -.- !

Może wstawię później parę fotek, np. z Jacobem <3 
Pozdrawiam,Bella ;*

3 komentarze:

  1. A jak ta strona sie nazywała gdzie zobaczyliście chłopców jersey ? ?

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z kumpelami wpadłam na 50centa i raz natknęłam się na bruno marsa . a w ferie to z takimi gośćmi z LA przegadałam z koleżanką od godziny 19 do 10 rano ;o :DD mamy kontakt do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe, fajnie wam :D A ta strone to chatroulette.com :D jakoś tak :D Też tam kiedyś była, ale obrzydliwi ludzie, którzy się onanizowali przed kompem mnie obrzydzali i wyszłam stamtąd ! ; /

    Hahahaha, ale ogólnie, to fajne wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń